Projektowanie graficzne

N

Indywidualne projekty graficzne

N

Branding (tożsamość marki budowana od podstaw)

N

Rebranding (poprawa wizerunku marki dla skuteczniejszego pozyskiwania klientów)

N

Projektowanie graficzne (projekty logo, materiałów drukowanych, socialmedia)

Etapy projektowania

Ustalenie oczekiwań Klienta

Na tym etapie potrzebujemy jak najwięcej informacji o tym, jakie są oczekiwania, preferowana kolorystyka, tematyka wykorzystanych grafik, wybrana czcionka, grupa docelowa (do kogo trafi projektowany przedmiot) i które elementy powinny zostać wyeksponowane. Potrzebujemy też plików, które mają być wykorzystane podczas projektu. Pliki muszą być odpowiedniej jakości.

Pierwsze propozycje wg ustaleń Klienta

Na podstawie ustaleń przygotowujemy pierwszą wersję projektu, którą przesyłamy mailowo do Klienta. Pierwsza wersja służy do zobrazowania omówionej koncepcji, sprawdzenia, czy dobrze się zrozumieliśmy i podjęcia decyzji o tym, jakie zmiany należy uwzględnić.

Pierwsze poprawki

Na podstawie uwag Klienta przygotowujemy wersję projektu, którą przesyłamy mailowo do akceptacji.

Drugie poprawki i wersja do druku

Grafik wprowadza otrzymane od Klienta uwagi i przygotowuje ostateczną wersję projektu do akceptacji. Po zaakceptowaniu jej przez Klienta przygotowujemy wersję do druku. W przypadku konieczności wprowadzania dalszych zmian w projekcie ustalamy wysokość dodatkowej opłaty.
Od momentu pisemnej (mailowej) akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian w projekcie i liczony jest termin druku.